
روابط عمومی
ایجاد ارتباط خوب بین سازمان و مشتری ها جهت ایجاد تصویر و نگاه ذهنی مناسب از سازمان و یا احیا و بهبود این تصویر.
- ایجاد تصویر بلند مدت یا احیای تصویر خراب شده سازمان(احیای برند و مدیریت شایعه)
- در مورد محصولاتی که با تبلیغات، ممکن است اعتبار آن زیر سوال برود با روابط عمومی اثربخش تر است.
- خبرپراکنی-خبرسازی
- مصاحبه ها و رپرتاژ آگهی ها
- اطلاعیه ها، بیانیه ها و سخنرانی ها
- گزارشات کتبی و بولتن های خبری و اطلاع رسانی
- خدمات عمومی و مسئولیت اجتماعی
- ارتباطات مداوم، مناسبتی و موردی با افراد خارج و داخل سازمان
- رایزنی