عکس یکی از عناصر بصری کلیدی برای تولید محتوای تبلیغاتی اثربخش است که در اکثر کمپین های تبلیغاتی از آن اسفاده می شود عکاسان حرفه ای و باتجربه با استفاده از تجهیزات حرفه ای، جذاب ترین و خلاقانه ترین آثار را ارائه می دهند.
- عکاسی حرفه ای تبلیغاتی
- عکاسی Life Style
- عکاسی صنعتی و تجاری
- عکاسی دکوراتیو
- عکاسی مدلینگ
بسته بندی جزو لازم و ضروری یک محصول است و علاوه بر وظیفه محافظت از محصول، مسئولیت شناساندن و ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصول را به عهده دارد.
در این میان طراحی حرفه ای بسته بندی که شامل طراحی ساختار فیزیکی بسته بندی و طراحی گرافیک آن می باشد، امری مهم و اساسی است و می تواند به عنوان جزئی از عملیات طراحی محصول جدید، همپای آن شروع شود.
- طراحی ساختار بسته بندی
- طراحی گرافیک بسته بندی
- طراحی لیبل
- طراحی بسته بندی های خلاق
- طراحی بسته بندی های انعطاف پذیر (Flexible)بر اساس سیستم چاپ هلیو و فلکسو
چاپ و محصولات چاپی یکی از باسابقه ترین روش های ارتباطی و اطلاع رسانی و یکی از راههای معرفی محصولات و خدمات به عنوان رسانه تبلیغاتی می باشد که شامل آماده سازی مراحل پیش از چاپ، چاپ، عملیات تکمیلی و صحافی می شود.
- آماده سازی آرت ورک برای خروجی چاپ
- لیتوگرافی
- تهیه کاغذ مناسب
- دقیق ترین نظارت فنی
- بالاترین کیفیت چاپ
- تکمیل مراحل بعد از چاپ
- صحافی
- بسته بندی و تحویل به موقع
- پوستر، کاتالوگ، بروشور و تراکت، فلایر، لیفت لت، اوراق و فرم های سازمانی، کارت ویزیت، پاکت، کارت های دعوت و تبریک، منو، چاپ انواع بسته بندی و لیبل، ساک های تبلیغاتی، تقویم، سررسید، دفتر تلفن و یادداشت، مجله، کارهای نفیس هنری، انجام کارهای چاپی با مشخصات خاص و …
طراحی، چاپ و تولید انبوه بسته بندی و لیبل محصولات تولیدی با کیفیت عالی ، مشخصات متنوع، قیمت مناسب و تحویل به موقع، به تخصص و تعهد کافی نیاز دارد تا تولید کننده از بابت تهیه مواد اولیه بسته بندی نگرانی نداشته باشد.
برنامه ریزی صحیح در تامین به موقع اقلام بسته بندی، هزینه های انبارداری و تولید را کاهش می دهد. ازجمله صنایع غذایی، دارویی، آرایشی بهداشتی و سایر تولیدات صنعتی
- جعبه
- لیبل
- چاپ بسته بندی های انعطاف پذیر (Flexible) و پیچشی (Twist) بر اساس چاپ هلیو و فلکسو
- انواع بسته بندی های فست فود
چاپ دیجیتال، چاپ مستقیم فایل های دیجیتال در تیراژ پایین، فوری و با کیفیت بر روی انواع رسانه های چاپی است.
- چاپ لارج فرمت، بنر و فلکس Outdoor-Indoor
- چاپ پوسترها و استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی
- پلات، لمینیت، قاب و شاسی
- چاپ بروشور و کاتالوگ، رزومه ونشریات در تیراژ پایین
- کارت ویزیت در تیراژ پایین
- چاپ روی اجسام سخت
- چاپ و صحافی کتاب در تعداد محدود
- چاپ کارت تبریک و دعوت
- چاپ لیبل در تیراژ محدود
- چاپ روی CD و DVD
- چاپ مدارک با اطلاعات متغیر
یکی از نقاط تماس سازمان ها با مخاطبان، حضور در نمایشگاه های تخصصی است تا دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دهند. غرفه سازی حرفه ای، یکی از الزامات حضور موفق و تاثیرگذار در نمایشگاه ها می باشد که باید بر اساس طراحی مهندسی، خلاقانه، ایمن و در کمترین زمان ساخته و به موقع تحویل داده شوند.
در این راستا تخصص، توانمندی و تجربه کافی غرفه ساز لازم و ضروری است. غرفه سازی یک کار تیمی است که تخصص مهندسی، معماری، گرافیک، نورپردازی، صوت و تصویر و… در آن به کار گرفته می شود.
- توانمند در ساخت غرفه ای نمایشگاهی (درون مرزی و برون مرزی)
- سازه های پرتابل
- استندهای نمایش محصول
- طراحی و ساخت علایم و نشانه های داخلی سازمان ها (در راستای هویت بصری سازمان)
- سایر خدمات نمایشگاهی
گرافیک (ارتباط تصویری) در ایجاد هویت بصری سازمانی و اثر گذار بودن برنامه های ارتباطات و تبلیغات بر روی مخاطب اهمیت فوق العاده ای دارد . تیمی با تجربه از طراحان گرافیک ورزیده با ایده های بکر و توانمندی های هنری و فنی نقش موثری را در تثبیت هویت بصری به عهده دارند.
- طراحی نشانه(لوگو)
- طراحی هویت بصری برند و سازمان
- طراحی و خلق کانسپت
- طراحی مجموعه اوراق اداری
- طراحی پوستر، کاتالوگ و بروشور
- طراحی خلاقانه آگهی تبلیغاتی و مطبوعاتی
- طراحی گرافیکی- بصری بسته بندی و لیبل
- طراحی پوسترهای نمایشگاهی و فروشگاهی
- طراحی اوراق بهادار و گواهینامه
- صفحه آرایی و فرم بندی مجلات، نشریات و طراحی جلد کتاب
- طراحی کارت های دعوت و تبریک و سایر کارت ها
- طراحی کاراکتر
- طراحی گرافیکی صفحات وب سایت
- طراحی و آماده سازی گزارشات سازمانی، رزومه و بولتن به صورت چاپی و مولتی مدیا
- طراحی تقویم ، سررسید و دفاتر یادداشت
- طراحی اقلام تبلیغاتی و بازاریابی خاص
کلیدی ترین ارزش هدایای تبلیغاتی (فروشندگان خاموش) در قابلیت منحصر بفرد آنها در جهت انتقال پیام به مخاطبان هدف است. هدایای تبلیغاتی طوری طراحی می شوند که مورد علاقه مخاطبان قرار گیرند تا از آن استفاده کنند و همواره جلوی چشم آنها قرار داشته باشند.
بدین ترتیب پیام و نشان تجاری سازمان به طور مکرر و بدون صرف هزینه های اضافی به آنها منتقل می شود. به نوعی هدایای تبلیغاتی از ابزارهای تبلیغاتی خاموش محسوب می شوند.
- تهیه، تولید و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی
- طراحی هدایای خلاق و منحصر به فرد
طراحی لوگو (نشانه) و لوگوتایپ حرفه ای زیربنای ساخت یک برند قدرتمند است.
لوگو نشانه یا آیکونی است که هر کسب و کاری را به ساده ترین شکل و قابل تمیز می شناساند و نیازمند تخصص طراحی حرفه ای بر پایه پژوهش است تا بتواند در عین سادگی، اهداف و ویژگی های یک سازمان را بیان کند.
هویت بصری مجموعه عوامل بصری است که به افزایش آگاهی ماندگار از یک برند و افزایش محبوبیت یک سازمان در بازار رقابتی کمک می کند. تعریف هویت بصری شامل تعریف پالت رنگ ها، فونت ها، لی اوت ها، اندازه ها و … است که سازمان و برند را به عنوان کلیتی واحد قابل شناسایی می کند.
- پژوهش در مورد اهداف و موضوع فعالیت سازمان و برند
- طراحی لوگو (نشانه)
- تعریف و طراحی هویت بصری
- تهیه کتابچه راهنمای هویت بصری
از نقاط قوت آگهی در مطبوعات می توان به وسعت دسترسی به مخاطب هدف، به هنگام بودن، اثربخشی مداوم، حصول نتایج سریع تر، ارائه اطلاعات کامل تر و بهتر به مخاطب و هزینه کمتر آن اشاره کرد.
- طراحی خلاقانه آگهی های تبلیغاتی و اطلاع رسانی
- مشخص نمودن روزنامه ها، نشریات و مجلات برتر با توجه به مخاطب هدف
- انجام خدمات رپرتاژ آگهی و روابط عمومی
- مذاکره و خرید آگهی با حداقل قیمت
- هماهنگی و نظارت بر چاپ و درج آگهی
- آگهی در روزنامه ها، هفته نامه ها، مجلات تخصصی و عمومی، نشریات تجاری و فنی، ویژه نامه ها ،آگهی نامه ها، نشریات محلی و نشریات پست مستقیم
سررسید و تقویم های سال نو یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی می باشد.
سررسید و تقویم های احتصاصی در اندازه های استاندارد و خاص طراحی و در تیراژهای مختلف چاپ و تولید می شود و آنچه این هدیه را ماندگارتر می سازد، کیفیت مطلوب آن است.
- سررسیدهای اختصاصی و مدرن
- تقویم های رومیزی، دیواری و جیبی
- سررسیدهای نفیس
- جلدسازی اختصاصی
تبلیغات صنعتی پویا و تاثیرگذار است که از مجموعه فعالیت های سازمان پشتیبانی وضامن بقای آن است.تبلیغات یکی از چندین ابزار ارتباطات بازاریابی و برندینگ است و خلاقیت در تبلیغات، درک زیرکانه مخاطبان است.
با تبلیغات درست چیزهای کوچک، بزرگ جلوه می کند.
- مشاوره و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی
- تدوین استراتژی های تبلیغاتی اثربخش
- ایده پردازی و خلق کانسپت های خلاق
- تعریف پیام
- تعریف و ارائه ابزار و رسانه های تبلیغاتی موثر
- تحقیقات و تبلیغات در محیط وب
- بررسی، برآورد و توزیع موثر بودجه های تبلیغاتی
تبلیغات محیطی ضمن زیبا سازی و ایجاد تنوع بصری در محیط، مخاطبان را در طول شبانه روز در محل زندگی، کار، خرید، بازی، مسافرت و در زمان هایی که در حال حرکت و جابجایی هستند تحت تاثیر قرار می دهد و پیام خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نماید.
با در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی در نقاط استراتژیک، امکان معرفی محصولات و خدمات به شکلی گسترده فراهم می شود.
- بیلبوردها
- تابلوهای کوچک و لمپوست ها
- نماآگهی- آگهی های دیواری بزرگ
- تابلوهای تبلیغاتی مراکز تجاری و داخل فروشگاه ها
- تبلیغ در فرودگاه ها، راه آهن و ترمینال های اتوبوسرانی
- وسایل حمل و نقل عمومی
- تبلیغ بر روی مبلمان شهری
- نمایش ماکت محصولات
- بالون های تبلیغاتی در رویدادهای ویژه
- تبلیغ در پمپ بنزین ها و مراکز خاص
- تبلیغ در باشگاه های ورزشی
- پل های سواره و عابر
- تلویزیون های شهری
تیزر یکی از تاثیرگذارترین گونه تبلیغات است که صوت و تصویر را همزمان به کار می گیرد، در این راستا استفاده از جلوه های ویژه بصری با هدف پررنگ شدن تخیل آدمی، بالا بردن کیفیت و کاهش هزینه های تولید در ارائه یک اثر عالی نقش بسزایی دارد.
تلویزیون به دلیل پوشش رسانه ای بالا از جذابیت زیادی برخوردار است. لازم است در برنامه ریزی راهکارهای تبلیغاتی خود به این موضوع توجه داشته باشیم که شاید در آینده ای نه چندان دور رسانه های دیجیتال پرتابل، جای تلویزیون، این رسانه قدرتمند را به راحتی بگیرند.
- تولید تیزرهای تبلیغاتی و آگهی های بازرگانی
- تصویربرداری، دوبله، صداگذاری و تدوین
- جلوه های ویژه بصری رایانه ای
- تولید فیلم های صنعتی
- ساخت گزارش آگهی
- انیمیشن سازی از ایده تا اجرا
- تولید آگهی های رادیویی(صوتی)
- تولید آگهی و پخش در سینما
- تولید آگهی و پخش در شبکه ویدیو خانگی