اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام در ایمیل مارکتینگ

رسانه های اجتماعی در بازاریابی بسیار مهم است مثل غذای استامبولی که با سالاد شیرازی بهتر است. آنها به تنهایی می توانند کار کنند اما زمانی که با یکدیگر همکاری می کنند خیلی بهتر می شوند. رسانه های اجتماعی محرک بسیاری از ابتکارات است بازاریابی در رسانه های اجتماعی درب ها را برای سازمان های بزرگ باز می کند و حتی اقداماتی را برای افزایش قدرت تولید سرب انجام داده است!!!! پس جایگاه چیزهایی مثل سلفی ها و عکس های غذای صبحانه در پلتفرم اینستاگرام به عنوان رسانه های اجتماعی کجاست؟ اگر شما فکر نمی کنید که اینستاگرام با عکس ها و هشتگ هایی که گذاشته می شود سودمند نیست وقت آن است که شما از طریق فیلتر دیگر به آن نگاه کنید.

در ابتدا اینستاگرام 500 میلیون کاربر فعال دارد که 300 میلیون نفر از آنها در هر روز به حساب سیستم اینستاگرام خود وارد می شوند. بنابراین نمیتوان شرمنده نشد اگر بازاریابان از این همه چشم در اینستاگرام به عنوان رسانه های اجتماعی غافل شوند. پلتفرم رسانه های اجتماعی همیشه نسبت به قبل که بازاریابان هزینه های زیادی می پرداختند و خراب کاری می شد درحال بهتر شدن هستند. واقعیت این است که مشتریان ما در رسانه های اجتماعی هستند پس به آنها ملحق شوید و هوشمندانه از رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام به نفع کسب و کار خود بهره ببرید.

با در نظر داشتن این موضوع چند راه وجود دارد که اینستاگرام به عنوان یکی از رسانه های اجتماعی می تواند کمپین های بازاریابی ایمیل خود را مدیریت کند به طوری که مخاطبان را درگیر کند .

 

چرا اینستاگرام ؟ 

وقتی که شما در نظر داشته باشید که یک کلید برای بازاریابی موفقیت امیز دارید که مخاطبان شما به آن اهمیت می دهند جای تعجب نیست که برندها به طور مداوم به دنبال راه هایی برای پیدا کردن پیروان بیشتری در این پلتفرم محبوب ( اینستاگرام ) هستند. درواقع اینستاگرام به عنوان یکی از رسانه های اجتماعی بسیار محبوب است که بازاریابان الکترونیکی پیش بینی می کنند شرکت های بیشتری از اینستاگرام نسبت به توییتر در سال 2017 استفاده می کنند.

از آنجایی که اینستاگرام چنین رسانه اجتماعی قدرتمندی است اگر شما راه هایی را برای استفاده از آن برای ابتکارات بازاریابی خود مخصوصا کمپین های ایمیلی خود پیدا نکنید این جنون محض است !!! پس راه هایی را برای عملیاتی کردن آن پیدا کنید.

نحوه استفاده از اینستاگرام برای افزایش انگیزشی ایمیل

205 میلیارد ایمیل در روز وجود دارد که هر روز در صندوق های پستی وارد می شوند و یک کلیک روی آن به این معنی است که برندها باید در میان جمعیتی از ایمیل ها برجسته شوند.  بازاریابان هوشمند استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و ایمیل خود را به عنوان بخشی از یک رویکرد مشتری محور و دلایل درست به کار می برند: این کار می کند!!!

اینستاگرام مارکتینگ

 

 

یک مجموعه تحقیقاتی گزارش می دهد که اینستاگرام 58 بار بیشتر از فیس بوک افراد را درگیر می کند و 120 بار بیشتر از آنچه که توسط همه آنها توییت می شود افراد را درگیر می کند در یک موطالعه موردی یک خرده فروش تناسب اندام انلاین پس از قرار دادن تصاویر اینستاگرام در ایمیل خود بیش از 7 بار در 24 ساعت توسط مخطبانش درگیر شد. بسیاری از ایمیل هل دکمه های پیوند به صفحات رسانه های اجتماعی را فراهم می کنند . با استفاده از چند کد HTML و کمی سفارشی سازی تیم IT شما می تواند این کار را انجام دهد و به خوبی در راه تحقق تقویت تعاملات گام مثبت بردارد.

علاوه بر اینکه ایمیل ها به شکل بصری مهیج تر هستند یکی دیگر از مزایای قابل توجه افزودن یکی از رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام در قالب ایمیل شما وجود دارد: محتوای شما به طور خودکار در زمان واقعی به روز می شود. این موجب صرفه جویی در وقت و منابع بخش بازاریابی شما می شود و تضمین می کند که شما مطالب را همیشه تازه و مناسب رائه می کنید. این همان چیزی است که برای برند های B2B به عنوان برند B2C مهم است بنابراین اجازه ندهید که چیزی که شما می فروشید در این مسیر جالب و جذاب نباشد.

از محبوبیت اینستاگرام برای گسترش دسترسی خود به عنوان رسانه های اجتماعی استفاده کنید و فرهنگ تجاری خود را نیز نمایش دهید . بخش انسانی کسب و کار شما اغلب به عنوان یک پیغام و به عنوان یک پلتفرم فروش چندین بار حتی بیشتر است.

اینستاگرام یک راه عالی برای درگیر کردن فالورهای بیشتر و جدیدتر است ارزش های نام تجاری خود را برای افراد در مرحله کشف ارتباط ایجاد کرده و تعامل و ثبت ایمیل های الکترونیکی را با ارائه پیشنهادات یا رقابت ها تشویق می کند .

همانطور که قبلا گفته شد اینستاگرام ممکن است برای مخاطبین B2B جز واضح ترین انتخاب نیست اما فریب نخورید خیلی از برندهای B2B در اینستاگرام فعال هستند و به موفقیت هم می رسند.